Zoals afgelopen jaar zijn we dit jaar nogmaals naar Brunssum gegaan om de nog resterende Gele Plomp “op te schonen” zodat de visvijver de Koffiepoel goed bevis-baar blijft en er voldoende beschutting blijft voor de vissen.
Vervolgcursus zuurstofloosheid
Afgelopen vrijdag stond de vervolgcursus zuurstofloosheid bij watergebonden werkzaamheden op het programma van de maandelijkse toolbox. Samen met Wim Zweep van Elmekz (Ecology Lessons Make Environmental Knowledge Zweep) doken we in de theorie én praktijk. De inhoud...


